Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Husárová, Anette ; Kipila, Lubomír (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Cílem návrhu je vytvořit objekt, který bude rozšiřovat ten stávající, v současné době již nevyhovující nárokům na moderní audiovizuální scénu. Navržený objekt tento cíl zrcadlí ve své moderní nadčasové hmotě, která je originálně pojata pro daný region. Jedná se tedy o neopakovatelný novotvar v historickém prostředí, který svým pojetím povyšuje architektonickou úroveň daného regionu.
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Cihlář, Jan ; Plášil, Jiří (oponent) ; Hrabec, Josef (vedoucí práce)
Cílem návrhu je vhodná dostavba k Historické budově, která již není schopna plnit svou funkci v takovém rozsahu jako požaduje město, ale zároveň se jí nesnaží upozadit, nýbrž najít vhodný koncept pro její budoucí využití. Studie se nezajímá pouze o samotný architektonický objekt, ale snaží se nabídnou určitý koncept v prostoru, kterému hrozí v budoucnu řada komplikací určených provozem.
Nová Nová scéna:Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)
Jančařík, Jonáš ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Nová Nová scéna: Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)" pojednává o marketingové komunikaci Nové scény Národního divadla v daném období. Téma zachycuje jako ukázku možností marketingu a marketingové komunikace v kulturní sféře. Pražská Nová scéna je kulturní instituce s bohatou historií. V osmdesátých letech sloužila především činohře Národního divadla, po roce 1992 pak Laterně magice. V roce 2010 ale vstoupila do nové éry, ve které se její tvář zcela mění. Z Nové scény, která nyní patří opět přímo pod Národní divadlo, se stává všestranná instituce, která hostí mnoho různých uměleckých forem. Tato vnitřní proměna se samozřejmě projevuje i navenek. Zavedené vnímání "značky" Nové scény se mění a její vedení používá nástroje marketingové komunikace k tomu, aby tento proces řídilo pokud možno efektivně a s pozitivním výsledkem. V práci je analyzována Nová scéna z marketingového hlediska, jsou probrány jednotlivé komunikační nástroje, které Nová scéna využívá a je provedena analýza ohlasu nového konceptu v médiích.
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Husárová, Anette ; Kipila, Lubomír (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Cílem návrhu je vytvořit objekt, který bude rozšiřovat ten stávající, v současné době již nevyhovující nárokům na moderní audiovizuální scénu. Navržený objekt tento cíl zrcadlí ve své moderní nadčasové hmotě, která je originálně pojata pro daný region. Jedná se tedy o neopakovatelný novotvar v historickém prostředí, který svým pojetím povyšuje architektonickou úroveň daného regionu.
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Cihlář, Jan ; Plášil, Jiří (oponent) ; Hrabec, Josef (vedoucí práce)
Cílem návrhu je vhodná dostavba k Historické budově, která již není schopna plnit svou funkci v takovém rozsahu jako požaduje město, ale zároveň se jí nesnaží upozadit, nýbrž najít vhodný koncept pro její budoucí využití. Studie se nezajímá pouze o samotný architektonický objekt, ale snaží se nabídnou určitý koncept v prostoru, kterému hrozí v budoucnu řada komplikací určených provozem.
Nová Nová scéna:Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)
Jančařík, Jonáš ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Nová Nová scéna: Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)" pojednává o marketingové komunikaci Nové scény Národního divadla v daném období. Téma zachycuje jako ukázku možností marketingu a marketingové komunikace v kulturní sféře. Pražská Nová scéna je kulturní instituce s bohatou historií. V osmdesátých letech sloužila především činohře Národního divadla, po roce 1992 pak Laterně magice. V roce 2010 ale vstoupila do nové éry, ve které se její tvář zcela mění. Z Nové scény, která nyní patří opět přímo pod Národní divadlo, se stává všestranná instituce, která hostí mnoho různých uměleckých forem. Tato vnitřní proměna se samozřejmě projevuje i navenek. Zavedené vnímání "značky" Nové scény se mění a její vedení používá nástroje marketingové komunikace k tomu, aby tento proces řídilo pokud možno efektivně a s pozitivním výsledkem. V práci je analyzována Nová scéna z marketingového hlediska, jsou probrány jednotlivé komunikační nástroje, které Nová scéna využívá a je provedena analýza ohlasu nového konceptu v médiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.